29 Ocak 2017 Pazar

Fraklı Uykusuz

Saat üç,
ve renksiz üstüm başım.

-Johannes Vermeer, The Procuress
"Onu kaybettim ama vakit erken olmalı.."
Sayıklarken buldum frak giyen tavşanı.
Bileğinde ince bir zincir ve zincirin ucu kırık.
Nerede olduğunu bilmiyor saatin,
Nerede sakladığını.
Biliyor ama,
buranın uykusu gelene kadar ortaya çıkmayacağını.

Saat üç buçuk,
farkında değil uyurgezer otuz dakikanın.
Bin sekiz yüz saniye 
ve uzanmış köşesine,
kırık bir dağın..

Bu soğuğun kaç dakikası var bundan sonra?
Daha kaç alınganlığı..
Bırakamıyorum demagojiyi,
Şuanki faltaşı gözlerimden dolayı.
                                                                                    
Bence çıkar saatini fraklı tavşan ve gir içeri,
üşüyeceksin beni bekledikçe.
Bence uyu fraklı uykusuz,
yoksa soğuk alınacak seni böyle gördükçe.

 
                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder