28 Ekim 2015 Çarşamba

Aramızdaki Sinema #4

City of Angels (1998) ["Melekler Şehri" dediğimiz]

Başta babamın bir klasiği olan sonradan da benim çok hoşuma giden filmlerden biridir. Film öyle çok çok iyi olmasa da felsefesi ve sahip olduğu fikir benim hoşuma gidiyor. Babamın teorisi ve bu filmden sonra ben kendimi gayet iyi ve yeni bir şeylerin farkına varmış hissetmiştim. Umarım sen de beğenirsin..
Baş rolleri Nicolas Cage ve Meg Ryan'ın paylaştığı adı üstünde melekleri konu alan bir filmdir. Meleklerin bilmediğimiz ritüelleri ve yaşantıları.. Biz nefesimizi alırken onlar nerede acaba? sorusuna aklımıza gelebilecek birkaç cevabın kurgu haline getirilmiş bir sinema yorumudur. Bu kadar övmemden sonra beğenmemeniz olası çünkü anlaşılan oysa ki izleyenlerin çoğu hiç benim ve babam kadar etkilenmemiş.. IMDb'de 6,7 puan ve 54 Metascore.. Yani filmi bilmesem ve gezinirken karşıma çıksa merak edip yüzüne bile bakmam ama tavsiye de edeceğim şimdi..
IMDb {8/10}
Çürük Domates
Patates
*Bu arada bunu da not olarak düşeyim, çürük domatese yazımdan önce hiç bakmamıştım.. Dedim ya izleyenlerin çoğu görünüşe bakılırsa beğenmiyor falan diye.. çürük domates onu yalanlıyor %82 oranında beğenilmiş.. Hadi iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder