23 Kasım 2015 Pazartesi

Düşünüyorum..

Kapıların aralarından görebiliyorum azıcık ne olup bittiğini ama anlayamıyorum neler olduğunu.. Önümde 1 mühürlü, 2 kilitli ve 1 tane de kilitsiz ama adımlarımın gitmediği kapı var.. 4 numaralı, 'Mühürlü' kapıyı denedim ilk önce, açılmıyor.. bırak bi kenara onu.. şıklarım 3 e indi.. Bir tanesi zaten aralık, ışık sızıyor çizgilerinin başlayıp bittiği noktalarından ve boşlukta bıraktığı açılarından.. Ama niyeyse bir engel var önünde ve yetişemiyorum benden önce varacakmış gibi geliyor kapıya.. Bu kapının adı 'Fesli'.. Yanında ise 2 numaralı kapı 'Sözlü'.. Bol sözlü ve engelsiz.. önünde hiçbir engel göremiyorum ama kapının ardında ise uzun uzun bakmama rağmen bir ışık süzmesi bulamıyorum.. ve sıra geldi 3 numaralı kapıya 'Sesli'.. Çok hoş geliyor ismi bile.. içeriden bir kalabalık ve çok güzel bir melodi.. kapı kapalı olmasına rağmen kapının altındaki o ufuk çizgisinden sızan ışık, gözümü alıyor.. Ve düşünüyorum hangisini açmalı.. 1 zaten aralık istesem girebilirim, 4 zaten kapalı istesem giremem.. 2 ve 3 cazip ama.. ne yapmalı? Bomboş boşluğumda, tavana bakıp düşünüyorum saatlerdir ve.. düşünüyorum.. evet, sadece düşünüyorum.. birazcık daha zamana ihtiyacım var ya da hiç yok.. kararımı verdim ya da veremedim.. bunların cevabı lazım bana soru işaretlerin ardında, kayıp loş bir odada, bağıran bir ağacın dallarının ve yapraklarının altında.. Bu ağaç nasıl girmiş bu odaya? Düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder