8 Eylül 2015 Salı

Aramızdaki Sinema #1

Filmlere gerçekten kafayı bozmuş bulunmaktayım.. Şimdi yaz bitti iş güç falan artık o kadar izleyemiyorum ama delicesine izliyodum bir aralar. Hala çok seviyorum hala delicesine izliyorum hatta sevgili Karatay gibi bir öneride de bulunabilir "Her gün 1 film!". Mümkün olduğunca bu zihniyetten çıkmamaya çalışıyorum. Her gün sizlerle 1 tane film paylaşıcam ve o film hakkında yorumlarımı beğenirsiniz beğenmezsiniz, katılırsınız katılmassınız paylaşıcam.. Sonuçta özgür bir ülkede yaşıyoruz dimi?

08.09.2015 Salı

Günün Filmi: Pulp Fiction (1994) [Türkçe Çevirisi: Ucuz Roman]

Eveet sayın seyiren ve okur bu seriye nasıl başlim diye düşünüyordum ki başlangıç olarak bu filmden daha müthiş bir film düşünemedim. Pulp Fiction, zamanında izleyenlerin bildiği adıyla "Ucuz Roman" benim favori filmlerimdendir. Tek kelimeyle 'müthiş' bir filmdir. Muazzam bir şekilde kurgulanmış, bolcana ünlü aktris ve aktör kullanmaktan kaçılmamış bir film. Birde fazla izlediğime eminim ve her izlediğimde sanki ilk defa izliyomuşum hissine kapılırım. Yönetmen koltuğunda Quentin Tarantino efendi ve oyuncu kadrosunda da: Uma Thurman, John Travolta, Bruce Willis, Samuel L. Jackson ve daha bir sürü birbirinden yetenekli oyuncularıyla izleyeni büyüleyen bir film bence. Herkesin dediği gibi "Bu filmi ya çok seversin ya da nefret edersin." Akılda kalan replikleriyle, efsane sahneleriyle artık 'kült' olmuş bir filmdir kesinlikle tavsiye ederim, özellikle bir film manyağı, delisi veya filmkolik isen ve hala bu filmi izlememişsen öncelikler listende ilk 3 e bu filmi koymalısın, söylemedi deme! Aynı zamanda bir IMDb hesabım da vardır ve izleyip de çok etkilendiğim filmlere bir tek 10 üzerinden 9 veririm ve bu kesinlikle sayılı 9 larımdan biridir! İzlemediysen ayıp etmişsin demektir o yüzden ya izleme listende üst sıralara koy ya da zamanın varsa şimdi hemen izle..!
IMDb {9/10}
Çürük Domates
Patates

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder