8 Eylül 2015 Salı

Bir Merhaba Diyelim..

Merhaba, sevgili daha hiç var olmayan (var olmayan, varolmayan.. nasıl yazılıyodu acaba.. bi dakika... Google efendiye sordum doğrusu "Var olmak" olarak buldum fakat pek de güvenemedim çünkü yarısı "varolmak" diğer yarısı da "var olmak" olduğunu yazmış.. Bu gidiş iyi değil). Evet, değişik bi merhaba oldu ama ben "merhaba" yı da "hoşçakal" ı da pek beceremem zaten. Beni severseniz sizin bi yakınınız olurum sevmesseniz sadece insanların hemcinslerine (buna da bakıyorum hemen... "hemcins".) takmakta çok zevk aldığı 'garip' , 'değişik' belki de 'anormal' ,ama sanmıyorum o kadar da değil ya, adları takıp sıradaki bloga veya planınızdaki sitenize yönelebilirsiniz zaten buraya da bilerek geldiğinizi düşünmüyorum kesinlikle şans eseridir :) Açıkçası bu blog ne bir kimseye ne de bir amaca yönelik olarak açılmadı. Bendeniz (Google? "doğrudur") açtım fakat neden açtım? Bu blogu açtım çünkü şu sıralar kafam çok karışık aklımda çok düşünce var falan filan her zamanki aynı zımbırtılar.. Müzikle ilgilenirim; elektro (elektro dedik diye metalci sanmayın alakam yok ama şimdi böyle dedim diye de metalcilerin nefretini toplamim kesinlikle saygı duyarım), ukulele, klasik ve akustik gitarlara sahibim.. Şarkı sözü yazarım bazen beste yaparım ve şiir ve  denemeler de yazarım ki bu blogun amacı da genel olarak bu galiba (bir amaç belirlememiştim aslında ama galiba bu yönde düşüncelerim). Telefonumun not bölümünü çok kullanırım bir yere giderim aklıma bir şeyler gelir hemen yazarım veya bir yere giderim aklıma melodisiyle beraber bir takım şarkı sözü gelir gerizekalı gibi açıp vidyo kaydına alırım (ben bile o kayıtları dinlerken acaip hissediyorum artık siz düşünün). Belki de buraya kadar gelemediniz bile çünkü yazı yani sonuçta okunmaz bakılır ama buraya kadar dişinizi sıkıp geldiyseniz teşekkür ederim daha da uzatmamaya çalışcam. Sizle gayet yakın olabiliriz aslında ben içten olma taraftarıyımdır siz de beni aklınızda yarattığınız o kocaman dünyada bir dost bellerseniz bence bu iş yürür (baş parmak havada diğer parmaklar kapalı işareti). Kısaca böyle ya. Yani ben sizlerle aklımda durmak istemeyen düşünce ve duyguları paylaşacağım(uu yüzyılda bir imla kurallarına uydum) ve siz de umarım beğenirsiniz. Aklıma geldikçe yazıcam.. Becerebilirsem deneme, şiir, hikaye gibi gibi döner gider. Aynı zamanda uzay, üçgenler ve filmler konusunda da takıntılarım vardır o yüzden sizlerle hem güzel fotoğraf veya resimler paylaşmak hem de bir tane ayrıyetten bir 'Sinema Bölümü' düşüncesindeyim. Of ben böyle çok uzatıyorum çok yazıyorum umarım sıkılmamışsındır sayın okur ve umarım burda kalırsın. Ya da ben bu blogu tek başıma da götürürüm çünkü yazmadan başka türlü kafam rahat edemiyo, böyle çok rahatlıyorum :) Uzattım diyip daha da uzatıyorum, biliyorum.. Özür dilerim hadi görüşürüz (∆)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder