9 Eylül 2015 Çarşamba

Kendi Dünyamı Bulma Ümidiyle

Sen bakınca hareket eder bulutlar
Anlam kazanır karanlıklar
'Karanlık' dediğimiz karanlıklar
Daha hiç karanlık olamamış olanlar
Paramparçadır onlar
Yalnızlıktan oluşan korkular

Bense sadece düşüncelerin gölgesinde kaybolan bir kaşifim..
Daha hiç kendi dünyamda yaşayamadım
Daha hiç hissedemedim
Daha hiç ağlayamadım
Daha hiç kızamadım, bağıramadım
Daha hiç sevemedim, sevilmedim
Daha hiç kendi 'Düşünceler'imi düşünemedim 
Daha hiç düşemedim ki kalkayım
Daha hiç kendi dünyamda yaşayamadım
Bugün kendi dünyamda ilk nefesimi alıyorum ve son nefesimin de burada olmasını istiyorum 
Eğer bir gün bir 'kara bir deliğe' kapılıp da çıkarsam buradan Lütfen saklamayın, daha şimdi kavuştuğum anahtarımı.. çıkıp gitmeme, burayı yalnız bırakmama izin vermeyin, kabul etmeyin.. gitmemi isteseniz de.. etmeyin..

Daha şimdi aldım teknemi
Hazırlandım yelken yapıcam bir tane,olduğu kadar artık napalım,
Batarım belki de ama yine de yüzücem, belki yaşarım 'eski' olmuş olacak teknemin parçalarının üstünde
Ellerimle çırpınır ittiririm kendimi çaresizce belki bir gün bi kara parçası bulma hevesiyle..
Belki de koca okyanusta bir ben varımdır,
Belki de burda yalnızımdır..
Belki de, sen varsındır? olamaz mısın? Belki de hepimiz burdayızdır?
Belki de sadece o klasik saçmalamalarımdan biridir bu..
YA DA belki de sadece kendimi çaresizce ittirmeye, umutlarım tükenince de nefes almaya zorlarım.. 
Kim bilir? Her zaman kötü bi 'senaryo' vardır sonuçta dimi? Dimi?
Yoksa yok mudur..? Olsun, ne olursa olsun yine de açılcam kendi yapacağım teknemle yeni denizlere
Çünkü bu denizler kayboldu, çok tuzlu, koca bi kargaşa artık
İstediğim dünyanın dışına çıktı,
O kadar karışmış ki artık burası,
Ayrılıp bırakamıyorum,
İstesem de değiştiremiyorum burayı
Açılıyorum 'yeni denizlere', el yapımı teknem ve yelkenimle 'Kendi Dünyamı Bulma Ümidiyle'..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder