27 Eylül 2015 Pazar

Armigo

Sen bildin kendini kardeşim,
Birkaç sene önce gittin buralardan ama unutulmadın bunu bil. Bir gün olur da okursan burayı diyeceğim ama okuyamayacağından eminim çünkü işlerin baya bi karışık olduğunu da biliyorum. Eğer bu uzayda sana yer vermeseydim, en iyi arkadaşım, can dostuma yer vermeseydim olmazdı. Aradan upuzun bir zaman geçti ve evet biliyorum belki de unutmuşsundur beni. Ama ben seni untumam kardeşim, hiç de unutmayacağım. Küçüklüğümün, çocukluğumun canısın sen nasıl unutabilirim ki. Böyle yazınca ölmüşsün gibi oldu ama yapcak bir şey yok biz de böyleyiz arkadaş.. Sizin evin girişinde benim iki kolonum senin iki kolonun vardı hatırlıyo musun ve bunalr bizim kalelerimizin direkleriydi.. sana geldiğimde sabahlara kadar oynardık plastik bir topla kendi stadyumumuzu kurar turnuvalar yapardık.. nasıl bir hayal gücü artık.. onun dışında şu güreşen adamları çok severdim unttum sanma ve süper kahramn koleksiyonun efsaneydi. Habire oyuncaklarına bir yenisini eklerdin ben de ondan faydalanır oynardım. Beraber şehir kurardık abi hatırlıyo musun? Saatlerce ama saatlerce oynardık.. Her şeyi ilk sen alırdın ben de merak ederdim niye.. Artık merak etmiyorum biliyorum ama olsun ben seni sen olduğun için seviyorum.. Küçük boyun çıtlatma ve göz kırpma tikini de unuttum sanma.. ve hep merak etmişimdir benim ailem bana hiç oyuncak silah almazken sen de niye bu kadar çok var diye.. Artık onu da biliyorum ama onlarla da epey bi eğlenirdik hatırlarsın.. Film sahneleri canlandırır ciddiye alır, vurulunca ölürdük.. puan toplardık.. Kimseye söylemeden gittiniz, ve birkaç gün sonra ben sizin evinize gittim bunu bilmiyosun tabi.. Ve ev bomboştu bir tek eşya bile yok kapısı aralık.. fırtına esip geçmişti sanki.. geri geleceksiniz diye sana sahildeki bir seyyar satıcıdan bileklik almıştım kardeşlik bilekliği diyerekten de ad vermiştim.. ama gelmedin ben de onu attım galiba şimdi nerde bilmiyorum.. Armigo saçları kazıtmışsın artık kaç numara bilmiyorum ama baya kısaltmışsın biraz kilo vermişsin sanki hep isterdin vermek.. böyle bi psikopat tipine bürünmüşsün kardeşim.. Bunca yazıdan sonra unutma ben seni hayatın için veya çevren için sevmedim, ben seni sen olduğun için sevdim ve olanların hepsini bilseydim de severdim.. Kendine iyi bak kardeşim, can dostum, 'Armigo'..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder